עדכון 06.11.2024 // לאור המצב הבטחוני, יהיו עיכובים באספקה לאזור הצפון ובהתאם למגבלות פיקוד העורף. המחסן שלנו בצפון, זמני אספקה של שליח הם כרגע בהערכה משוערת של 5-9 ימי עסקים. בבקשה קבלו בהבנה אם יהיה עיכוב, אנחנו משתדלים לעשות את המקסימום עבורכם. שנדע ימים של שקט ושהחטופים יחזרו במהרה לבתיהם. ❤️🙏🏻
שירות ותמיכה
צוות דין סטור עומד לשירותך!

שאלות נפוצות ותשובות

החנות המקוונת שלנו נועדה לאפשר לכם למצוא ולקנות את הפריטים במהירות, ובנוחות המירבית. במידה ויש לך שאלה, באפשרותך לבחור נושא מן האפשרויות המופיעות בעמוד זה, או להשתמש במנוע החיפוש של האתר.

  • משלוחים והחזרות
  • קנייה מאובטחת
  • תשלום ותשלומים
  • כללי
  • ביצעתי הזמנה בחנות והתחרטתי. מה עושים?

    זכות הביטול חלה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר. במידה ובחרת לבטל את העסקה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשע"א – 2010, יהיה עליך לשלם דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר רכישת הפריט שרכשת או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. החזרת המוצר תיעשה על חשבון הצרכן.

    בנוסף לרשום למעלה, במידה והחבילה הועברה לחברת השליחים והלקוח מבקש לבטל כאשר החבילה עדיין לא סופקה, סכום הזיכוי יהיה בניכוי עלות השילוח.
    שליח עד הבית: 29.9 ש"ח
    נקודת מסירה : בתאריך 6.11.22 חברת בוקסאיט הודיעה על סגירת השירות בישראל, כרגע השירות אינו זמין באתר
    דואר רשום: 18.9 ש"ח - מוגבל לעד 2 ק"ג

    במקרה של ביטול עקב פגם, אי התאמה בין המוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול והחזרת המוצר תתבצע על חשבון דין דיאגנוסטיקה בע"מ. ביטול של עסקה יעשה באמצעות פנייה בכתב לחברה בלבד, באמצעות פקס מס' 04-6275405 ו/או באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת המייל patient.care@dyn.co.il ו/או באמצעות שליחת הודעה בכתב לשירות הלקוחות של החברה. על הלקוח לוודא שהמוצר הוחזר והועבר לטיפול שירות הלקוחות בטלפון 04-6175390.

  • תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

    עדכון: 06.11.2024

    לאור המצב הבטחוני, יהיו עיכובים באספקה לאזור הצפון ובהתאם למגבלות פיקוד העורף. המחסן שלנו בצפון, זמני אספקה של שליח הם כרגע בהערכה משוערת של 5-9 ימי עסקים. בבקשה קבלו בהבנה אם יהיה עיכוב, אנחנו משתדלים לעשות את המקסימום עבורכם., שנדע ימים של שקט ושהחטופים יחזרו במהרה לבתיהם. ❤️

    ימי חג ושישי-שבת אינם נחשבים כימי עסקים, אנא קבלו זאת בהבנה.

    במשלוח דואר רשום: כ- 16-10 ימי עסקים, באמצעות חברת דואר ישראל.
    במשלוח שליח עד הבית: 9-4 ימי עסקים, באמצעות חברת תפוז או כץ

    שימו לב ♥: במידה ובחרתם בשליח עד הבית ועל מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה בחנות מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

  • מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן בחנות?

    קיימות 3 אפשרויות למשלוח הזמנתך:
    1. משלוח בדואר רשום - 18.9 ש"ח לכל כתובת בישראל לבחירתכם. בהזמנה מעל 250 ש"ח המשלוח חינם. השירות מבוצע על ידי דואר ישראל, 
    2. שליח עד הבית - לכל כתובת בישראל לבחירתכם, העלות - 29.9 ש"ח. חינם ברכישה מעל 250 ש"ח

  • מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

    על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. המטרה היא אימות כפול מבעל הכרטיס. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

  • האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?

    לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות בחנות אינם נשמרים כלל במערכות דין דיאגנוסטיקה. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת PELECARD, חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

  • האם דין סטור מאובטחת ובטוחה לביצוע קנייה?

    כן, דין סטור הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת דין סטור.

  • האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

    יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי וב - PayPal. נכון להיום לא ניתן לשלם במזומן או בצ'ק. 

  • מהו קוד ההטבה?

    קוד ההטבה (קופון) הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחות דין דיאגנוסטיקה לקנייה בחנות. במידה וקיבלתם קוד הנחה תוכלו להקלידו בעת ההזמנה בחנות, ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר.
    חלק מקודי ההטבה דורשים התחברות לחשבון - לכן מומלץ לוודא את חיבור החשבון לפני הכנסת קוד ההטבה. ההתחברות לחשבון מתבצעת מהסרגל העליון.

  • מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי בחנות?

    החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

  • האם ניתן לשלם בחנות בתשלומים?

    כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים בחנות של דין ללא ריבית. אפשרויות תשלומים:
    עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח
    עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח
    עד 4 תשלומים בקנייה מעל 400 ש"ח
    עד 5 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח
    עד 6 תשלומים בקנייה מעל 600 ש"ח
    עד 10 תשלומים בקנייה מעל 800 ש"ח
    עד 12 תשלומים בקנייה מעל 2800 ש"ח

  • מהן אפשרויות התשלום באתר?

    ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס וגם כרטיסי דיירקט.

  • לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?

    במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 24 שעות מרגע קבלת ההודעה שהזמנתך התקבלה, אנא פנה אל שירות הלקוחות של דין דיאגנוסטיקה בדוא"ל: patient.care@dyn.co.il או בטלפון 04-6175390. חשוב לוודא שהקלדתם את כתובת הדואר האלקטרוני באופן תקין :-)

  • האם חויבתי פעמיים?

    המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות הקלקה על ״התפריט האישי שלי״ (למעלה) ולבחור ב״ההזמנות שלי״. ולראות את הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חוייבת עבור כל הזמנה.

  • כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

    בסיום תהליך הקנייה תועבר לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקנייה, ומספר הזמנתך. אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלך תוך 24 שעות מרגע סיום הקנייה. 

  • האם ניתן לעדכן כתובת משלוח ו/או חיוב?

    כן. לאחר פתיחת חשבון באתר ניתן לעדכן את כתובת למשלוח ו/או חיוב בפרופיל האישי שלך. מחיקת כתובת ניתן לבצע דרך "התפריט האישי שלי" (למלעלה) תחת "כתובות לחיוב ומשלוח.

  • שכחתי סיסמה, מה עושים?

    אין שום בעיה: לחץ על התחברות, שנמצא בסקגל העליון. בתוכו ללחוץ שכחת סיסמה, לאחר מכן הזן את כתובת הדוא"ל איתה נרשמת, והוראות איפוס יישלחו אליך ישירות לכתובת זו.

  • אני לא מצליח להתחבר לחשבון?

    אל דאגה. לפעמים אנחנו פשוט שוכחים את הסיסמה או שהקלדנו אותה לא נכון, וודא ששם המשתמש נכון והססמה שיש ברשותך נכונה. במידה ולא ניתן לאפס סיסמה ולבחור חדשה.
    תוכל לעדכן את כל פרטיך האישיים וגם את הסיסמה בדף התפריט האישי שלי תחת הקטגוריה: פרופיל אישי.
    לחצו כאן כדי לצפות בדף התפריט האישי שלכם.

  • כיצד ניתן לשנות סיסמה בחנות?

    תוכל לעדכן את כל פרטיך האישיים וגם את הסיסמה בדף התפריט האישי שלי תחת הקטגוריה: פרופיל אישי.
    לחצו כאן כדי לצפות בדף התפריט האישי שלכם.

  • האם עלי להירשם לאתר בכדי לקנות באתר?

    אם זוהי קנייתך הראשונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך הרשמה קצר ופשוט שיאפשר לך לקנות בחנות בקלות ומהירות בעתיד.
    במידה ונרשמת בעבר כל שעליך לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. 

  • כיצד קונים באתר?

    כל שצריך לעשות הוא  ללחוץ על כפתור ״התחברות״ (למעלה - בסרגל העליון). להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה - ומשם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים או לחפש את הפריטים באמצעות מנוע החיפוש. יש לבחור וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (דואר רשום בחינם) ושיטת תשלום - וזהו זה, החבילה בדרך.

  • מהי עגלת הקניות שלי?

    עגלת הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאתה מעוניין לקנות. כדי להוסיף פריט לעגלה, לחץ על הכפתור "הוספה לעגלה", הנמצא מצד ימין. בלחיצה על "עגלת הקניות" למעלה בכל עמוד תוכל לראות כמה פריטים נוספו לעגלת הקניות שלך. לאחר כל הוספת פריט לעגלת הקניות תוכל ללחוץ על כפתור "לתשלום בקופה" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל עגלת הקניות שלך.

  • מהו התפריט האישי שלי?

    מיד עם ההרשמה לדין סטור נוצר עבורך דף "התפריט האישי שלי" בו תוכל לעקוב אחרי הזמנתך, הזמנות שלא ביצעת, לצפות בקניות שביצעת ולעדכן את פרטיך האישיים.